Logo Skylake Computers

Ke stažení

Aktuální orientační ceník služeb

Níže jsme pro Vás připravili ke stažení aktuální orientační ceník našich služeb

ve formátu PDF

Nenašli jste v ceníku službu, kterou hledáte nebo jste firemní zákazník? Ozvěte se nám prosím na telefonní číslo +420 723 756 878 nebo na e-mailovou adresu info@skylakecomputers.cz a rádi pro Vás nachystáme individuální cenovou nabídku.

Ceník je platný od 17. 5. 2024.

Všeobecné obchodní podmínky

Aktuální znění Všeobecných obchodních podmínek společnosti Skylake Computers s.r.o. najdete ZDE.

Alternativní způsoby řešení sporů se spotřebiteli

Opravdu nám záleží na tom, abyste s námi byli spokojení. Jsme ale také jenom lidi a i když bychom si to moc přáli, tak ne vždy se nám vše podaří podle našich nebo vašich představ. V takovém případě se na nás kdykoliv neváhejte obrátit a uděláme maximum, abychom našli společné řešení.

Více informací o možnostech mimosoudního řešení sporů najdete ZDE.

Chci odstoupit od kupní smlouvy/vrátit zboží ve 14 denní zákonné lhůtě

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je pro Vás ke stažení zde:

ve formátu DOC

ve formátu PDF

Jako spotřebitel máte právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů, pokud jste jej zakoupili distančně, tzn. například přes e-shop skylake.techsaver.cz. Zboží musíte v takovém případě vrátit neponičené, nepoškozené a bez známek používání. Zboží byste si měli vyzkoušet a prohlédnout stejně, jako kdybyste tak činili v běžné kamenné prodejně. Pokud budou na zboží známky opotřebení nebo jiného užívání, můžeme ještě před navrácením kupní cenu ponížit o náhradu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení.

Při nákupu jako podnikatel (tedy na IČO) nemáte u nákupu učiněného distančně, na rozdíl od spotřebitele, ze zákona právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů. Zákon v tomto ohledu zvýhodňuje pouze spotřebitele.

Reklamační řád

Aktuální znění Reklamačního řádu společnosti Skylake Computers s.r.o. najdete ZDE.

Záruka a servis

Vážíme si Vašeho času a proto jsme pro Vás vybrali to nejdůležitější z našeho reklamačního řádu a obchodních podmínek, aby celý proces reklamace proběhl bez problémů a co možná nejrychleji. Také jsme pro Vás sepsali příklady nejčastějších problémů, které mohou nastat při uplatňování reklamace.

Pokud již u zakoupeného zboží uplynula záruční lhůta, můžete využít náš pozáruční servis.

Pokud se chcete dozvědět více, pokračujte kliknutím ZDE.

Chci zakoupené zboží reklamovat

Formulář pro uplatnění reklamace je pro Vás ke stažení zde:

ve formátu DOC

ve formátu PDF

Zboží, které si přejete reklamovat nám prosím doneste společně s daňovým dokladem a řádně vyplněným formulářem pro uplatnění reklamace, který je ke stažení ve formátu DOC (MS Word) nebo PDF výše, na adresu naší pobočky v Pardubicích. Případně nám vše zmíněné zašlete na adresu provozovny:

Skylake Computers s.r.o. – reklamace

Jana Palacha 494

530 02 Pardubice – Zelené Předměstí

Zásilky poslané na dobírku nepřebíráme. Děkujeme za pochopení.

Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, zašlete nám jej prosím vyplněný na e-mailovou adresu info@skylakecomputers.cz.

Nenašli jste to, co jste hledali nebo potřebujete s něčím poradit? Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit na e-mailové adrese info@skylakecomputers.cz nebo na telefonním čísle +420 723 756 878.

Logo Skylake Computers
Vážení zákazníci, i přes právě probíhající rekonstrukci fasády na naší pobočce máme normálně otevřeno. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši návštěvu.